23.7.2020

אספקת דלק בצפון


אספקת דלק צריכה להתבצע בהתאם למיקום הגיאוגרפי של הלקוח. עם זאת, גם חלוקת אזורי מתן שירות לא תמיד מספיקה ויש עוד כמה שיקולים שכדאי להתייחס אליהם לפני שמזמינים דלק לצרכים מסחריים או פרטיים

חלוקה לפי אזורים גיאוגרפיים היא בין הפעולות הראשונות שמתבצעות על ידי לקוחות שמחפשים שלל שירותים שונים. ספציפית עם אנרגיה ודלק למשל, אזורי מתן השירות קובעים את מועדי האספקה ואת הזמינות. עם זאת, התייחסות לאזורי מתן השירות בלבד לא תמיד מספיקה ויש עוד כמה שיקולים שהם חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות.

הייחודיות של אספקת דלק

שירותי אספקת דלק ניתנים על ידי חברות שונות בפריסה ארצית. בניגוד לשירותים אחרים, כאן בוחרים את הדלק על פי שיקולי איכות ובטיחות. כפועל יוצא מכך, צריך לבדוק לא רק את המרחק בין נקודת החלוקה המבוקשת על ידי הלקוח לבין נקודת האספקה הקרובה ביותר מבחינת החברה – אלא גם את סוג ואיכות הדלק עצמו.

מה עושים עם דלק בצפון?

רוב שירותי אספקת הדלק באזור הצפון מיועדים עבור מבני מגורים. ספציפית יותר, אפשר לתאם אספקה של הדלק עבור דירות, בתים פרטיים ובניינים משותפים. במקרים אחרים, ניתן ליצור קשר עם חברות שמתמחות באספקת דלק לתעשייה, לארגונים ולמוסדות, לבריכות שחייה, לאולמות ולחקלאות. מטבע הדברים, ככל שמידת ההתאמה בין ייעוד המערכת לבין סוג הסולר גבוהה יותר כך עולה גם שביעות הרצון של הלקוחות.

איך בוחרים שירותי אספקת דלק?

אזור הצפון מהווה דוגמא מעולה לאופן שבו כדאי וצריך לבחור שירותי אספקת דלק. בגלל שבאזור הזה יש ביקוש גבוה לדלק מצד לקוחות בסקטור הפרטי, העסקי והתעשייתי, קיימים בצפון שיקולים מיוחדים שיכולים לסייע לבחור את השירות המבוקש גם בשאר רחבי הארץ:

א. שירותים נלווים – רצוי לרכז כמה שיותר שירותים נלווים לאספקת דלק תחת קורת גג אחת. אם למשל בוחרים חברה שתספק את הדלק באזור הצפון, מומלץ לנצל את ההזדמנות ולבדוק האם היא מספקת דלק בלבד או לחילופין יודעת גם להציע שירותים למערכות חימום מים, תיקון והתקנת דודי קיטור, התקנת נקודות גז וכן הלאה.

ב. זמינות – גם לקוחות פרטיים וגם לקוחות מסחריים ועסקיים לא יכולים להרשות לעצמם ששירותי אספקת הדלק יתעכבו. ספציפית באזור הצפון, מומלץ לבדוק את הזמינות של החברה לכל אורך ימי השבוע ולהתייחס בעיקר למגבלות בקרב חברות שלא מספקות דלק בשבתות ובחגים.

ג. סוג הדלק – מבחינת סוג הדלק עצמו עבור לקוחות בצפון שמחפשים אחר פתרונות חימום משתלמים, צריך לבדוק מה מקור האנרגיה להסקה. ברוב המקרים, הבחירה היא בין הסקה בדלק נוזלי לבין הסקה בדלק מוצק. כמו כן, הדלק הנוזלי יכול להיות עבור הסקה באמצעות סולר והסקה באמצעות נפט – בעוד הדלק המוצק כולל גם הסקה באמצעות עץ וגם הסקה באמצעות פחם.

השוואת מחירים בין שירותי אספקת דלק
על אף האמור לעיל, בחירה נכונה של שירותי אספקת דלק בצפון מחייבת בכל זאת התייחסות לסוגיית המחיר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מחיר גבוה לא בהכרח מעיד על דלק באיכות גבוהה ומחיר נמוך לא חייב להדליק נורה אדומה. אם רוצים לדעת מה המחיר המקובל עבור שירות כזה, מה שאפשר לעשות זה להיעזר במידע שיש באינטרנט.

בחירת שירות לפי המלצות

אפשר גם להכניס אל תוך מערכת השיקולים המלצות של חברים, קרובים ובני משפחה. אם לא מכירים באופן אישי מישהו שמשתמש בשירותי אספקת דלק, ניתן גם לקבל מידע על לקוחות מרוצים מהחברות שעוסקות בתחום.

לפרטים נוספים: היכנסו 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה