29.10.2018

אספקת נפט - מהן הדרכים לבצע



אספקת נפט יכולה להגיע אליכם עם רכב יחסית קטן שיש בו מיכל בנפח של 1000 ליטרים, ויש גם מיכליות ענקיות שיכולות לספק כמה מפעלים בלי לחזור למילוי נוסף. השאלה הגדולה היא כיצד בתור עסק אתם יכולים לקבל את האספקה הזו, ויש שלוש אפשרויות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות.

מילוי נפט בתחנות תדלוק


השיטה הכי לא נפוצה ויש שיאמרו גם הכי גרועה היא למלא את הנפט מתחנות תדלוק שמפוזרות ברחבי הארץ. את הנפט אמנם אי אפשר למלא כמו שממלאים בנזין או סולר אך יש תחנות שייעודיות שמהן אפשר למלא כמה נפט שרוצים ולשלם באיזו דרך שתרצו, ולרוב העבודה מול אותו ספק תהיה קבועה כך שהוא גם יכיר אתכם באופן אישי. מילוי נפט בשיטה זו יכולה להתבצע במחיר יחסית נמוך כיוון שאתם אלו שמגיעים למקום האחסון של הנפט, אך הוא דורש מכן לנסוע ולבזבז על כך עוד כסף ועוד זמן. כיום רוב העסקים לא פועלים בשיטה זו.

מיכלים גדולים בחסות המפעל


אחת מהשיטות הפופולריות ביותר לקבל את הנפט שנחוץ לתעשייה או לכל פעילות עסקית כלשהי, היא לאחסן את הנפט אצלכם במפעל. בדרך כלל אחסון הנפט יהיה בכמויות גדולות מאוד כי אם כבר מקימים מיכלים מתאימים, כדאי שהאחסון יהיה משתלם כלכלית. אספקת נפט זו נפוצה בעיקר אצל מפעלים גדולים שצורכים כמויות אדירות של נפט, כאשר יש בכך יתרונות ברורים: הנפט תמיד נגיד והמחיר זול יותר כי מדובר בכמויות אדירות שנקנות במכה אחת. עם זאת, יש צורך במיכלים מתאימים, בצוות שמירה על הנפט וכמובן כל אלו לא יהיו זולים כל כך.


אספקת נפט עד הבית


במקום לקנות מיכליות ולהקים מערך הגנה שלם על אספקת הנפט תוך התמודדות עם סכנות עצומות שמגיעות עם מיכל שמכיל כל כך הרבה נפט, אתם יכולים פשוט להזמין את ספק הנפט מתי שאתם צריכים. אספקת נפט יכולה להגיע אל עסק שלכם מתי שאתם רוצים, כאשר יש חברות שישלחו אליכם מיכלית אפילו בהתראה של כמה שעות. כך אתם לא צריכים לעצור את העבודה כדי ללכת לתדלק והנפט יגיע לכל מקום ובכל שעה.

תגובה 1:

  1. מעניין מאוד. לא ידעתי שאפשר ממש להזמין משלוחים של דלק פוסילי עד הבית.. מעניין מאוד

    השבמחק