22.12.2015

לדאוג לחורף חם עם הסקה מרכזית לבית!

זה נכון שהחורף בישראל אולי לא ארוך מידי, אבל זה לא אומר שאתם לא מרגישים אותו. יש אף אזורים שונים בארץ שבהם יש סכנה משמעותית לתופעה של קרה בצינורות המים, ויש ממש בעיות של קיפאון. על כן, ברור כי אתם זקוקים לפתרונות חימום איכותיים במיוחד, בכדי שתוכלו ליהנות מחורף חם ונעים. השאלה היא, מהו הפתרון הטוב ביותר? כיום, מקובל מאד להדגיש את החשיבות של מערכות הסקה מרכזית עבור הבית. המערכות הללו הן הרבה מעבר למותרות - אלא יש להן יתרונות שממש ישפיעו על חייכם באופן ניכר.

 מהן התכונות של מערכות ההסקה הללו?

       פועלות על כל הבית - נתחיל בכך שהיתרון של מערכות הסקה מרכזית הוא בכך שהן יכולות לחמם את הבית כולו, ולא רק חדר אחד. הפתרון הזה מאפשר לכם לדאוג לחימום איכותי ונוח במיוחד, ולדאוג לטמפרטורה אחידה בחורף. כך אתם לא צריכים לשים בחדר אחד תנור, בחדר השני מפזר חום, ובשלישי להדליק את המזגן - אלא בלחיצת כפתור אחת, כל הבית מתחמם.
       חימום שאיננו מייבש - על פי רוב, בהשוואה לפתרונות אחרים, מערכות הסקה מרכזית לבית מספקות לכם לא רק חימום מהיר, אלא גם חימום שאיננו מייבש. כולנו מכירים את התחושה של האוויר המייבש והמחניק כשהבית מתחמם יותר מידי, ואז מדליקים ומכבדים את החימום בלי הפסקה. מערכות ההסקה לעומת זאת, יוצרות לרוב חימום הרבה יותר נעים.
       כל חומר שרק תרצו - כיצד מפעילים מערכות של הסקה מרכזית? תלוי מאד ברצון שלכם. יש מערכות שמבוססות על גז ומים, יש מערכות שמבוססות על חומרים כמו סולר ונפט, וישנן אף מערכות הסקה שמבוססות על חשמל. הכל שאלה של הרצון שלכם, וההתאמה של הבית שלכם - כך שבכל מקרה אפשר לתכנן את הפתרון הטוב ביותר.

 מתי כדאי להתקין אותן?


על פי רוב, זה יהיה חכם מאד להתקין מערכות הסקה אלו בשלבי בניית הבית, או כשאתם נמצאים בשלבים שונים של שיפוצים בבית, שכן נדרש לרוב חיבור מסוים לתשתיות קיימות במבנה. עם זאת, גם אם אינכם משפצים את הבית שלכם – עדיין אשר להתקין את מערכות ההסקה הללו.

הסקה מרכזית